2014/10/14

Welcome!

by: loopymelon

Immár második órája, görcsös gondolataimba gabalyodva próbálom megfogalmazni első bejegyzésem sorait. Nem könnyű feladat. Aztán megunom a szenvedést, összepakolom cókmókom, s elindulok. Ám amint kilépek a kávézó ajtaján, a fogaskerekek működésbe lépnek, elárasztanak az ötletek, majd tizenöt perc múlva minden össze is áll a fejemben. HOPPÁ! Van úgy, hogy a meghitt, kényelmes kávéház légköre nem elég inspiráló, így olykor érdemes kikukkantanunk a népes utcára ahhoz, hogy csoda történjen.

Hasonlóképpen cselekedtem egy évvel ezelőtt is: éltem a Camp Leaders nyújtotta lehetőséggel, elhagytam a családi fészek melegét, és mertem kilépni a nagyvilágba: kijutottam az Egyesült Államokba, ahol egy meseszép gyermektáborban dolgozhattam két és fél hónapig egy imádnivaló csapattal, amit három hét kalandos utazás követett. Életem legjobb döntése volt kiszakadni az otthon biztonságából, és megtapasztalni az igazi amerikai életérzést; örökké hálás leszek a CL-es csapatnak, hogy mindezt lehetővé tették.

Úgy döntöttem, hogy élményeimet és tapasztalataimat itt rögzítem, ezen a blogon: egyrészt azért, mert az elektronikus papiros nem kerül fába (ráadásul gyötrelmes és kínkeserves munka lenne kézzel leírni mindazt, ami e nyár alatt történt), másrészt a nagy érdeklődésre való tekintettel ez bizonyul a leghatékonyabb megoldásnak mesélés szempontjából.

Légy leendő kalandor, vagy pusztán kíváncsi olvasó, itt ízelítőt kaphatsz az amerikai nyárról!

Kellemes olvasást!

Katus :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése